Wednesday, August 5, 2009

Majlis Perwakilan Pelajar 07/08







Ini adalah gambar-gambar masa aku mejadi wakil pelajar di Universiti Sains Malaysia. Di sinilah aku banyak belajar mengenai tugas sebagai seorang pemimpin. Di sinilah aku belajar bagaimana nak menguruskan hidup aku. Di sinilah berlaku suka duka aku menjadi pelajar dan juga pemimpin. Di sinilah bermulanya segalanya...Di sinilah aku tahu macam mana susahnya apabila diberi kepercayaan memikul tanggungjawab sebagai pemimpin. Sesungguhnya aku sangat bersukur kerana aku diberi peluang untuk belajar sesuatu yang baru dalam hidup aku. Dalam MPP inilah aku tahu apa itu tanggungjawab.

Kepada semua rakan-rakan seperjuangan aku terutamanya kepada Che Mat, Nurul, Lela, Zakiah, Amirul, Rama, Azhar dan lain-lain aku nak ucapkan terima kasihlah kat korang semua yang banyak bantu aku mengharungi cabaran ini. Sesungguhnya aku tersangatlah gembira.

No comments: